Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiyenin İlk Ve Tek Kripto Madencilere Özel Forumu

2Miners Nano Ödeme Hakkında

berkan07gs Çevrimdışı

berkan07gs

Mining Er
Üye
Katılım
7 Ocak 2022
Mesajlar
20
Çözümler
1
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Şehir
ANTALYA
Merhaba arkadaşlar herkese öncelikle herkese iyi forumlar aklıma takılan bi olay var şimdi çoğunuz biliyosunuzdur 2miners da ödemeyi nano olarak aldığınızda gas fee vermiyosunuz kazılan eth yi o zamanki nano fiyatına göre hesaplayıp çevirip borsa hesabınıza atıyor.bugün farkettiğim bi olay var toplamda 0.0059 eth kazmışım değilmi saat 14.16 civarı ödeme yapacak o saatte eth 3,110 dolar civarında şimdi hesapladığında 18,3 dolar yapıyor.Çevirdiğinde 7,3 nano veriyor nanonun fiyatıda o saat aralıklarında 2,34 hesapladığında 17.1 17.3 dolar arasında bişey oluyor arada 1 dolar oynuyor daha önceki günlerede baktım böyle şeyler yapıyor. şimdi sorum şu ben mi yanlış hesaplamalar yapıyorum yoksa sizdede böyle sorunlar varmı bu normal bişey mi ?

Ekran Alıntısı.PNG
 
berkan07gs Çevrimdışı

berkan07gs

Mining Er
Üye
Katılım
7 Ocak 2022
Mesajlar
20
Çözümler
1
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Şehir
ANTALYA
Güncelleme : Bugün de aynı olay oldu toplam 0.006131409 eth kazımı yaptım yani eth 3.145 dolarken toplamda 19.2 küsür dolar ediyor kazdığım eth fakat nano karşılığı olarak 7.6217752 nano gördü buda nano 2,43 dolarken yani toplamda 18.5 küsür dolar yapıyor arada neredeyse 1 dolara yakın rakam oynuyor işlem ücreti felan yok diyor ama bi tuhaflık var bu işte 30 günde 25 - 30 dolar para yapar
 
berkan07gs Çevrimdışı

berkan07gs

Mining Er
Üye
Katılım
7 Ocak 2022
Mesajlar
20
Çözümler
1
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Şehir
ANTALYA
Güncelleme_2 :
Bugün bir güncelleme yapmadım arkadaşlar bugün şöyle bişey denicem bu aradaki farkın borsada eth den nanoya çevrilirken kesildiğini söyleyenler var o yüzden 3 gün biriktirip cumartesi günü ne kadar kesinti yapacak ona bakacağım
 
Berat35 Çevrimdışı

Berat35

Mining Er
Üye
Katılım
15 Nisan 2022
Mesajlar
48
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Şehir
İZMİR
Güncelleme_2 :
Bugün bir güncelleme yapmadım arkadaşlar bugün şöyle bişey denicem bu aradaki farkın borsada eth den nanoya çevrilirken kesildiğini söyleyenler var o yüzden 3 gün biriktirip cumartesi günü ne kadar kesinti yapacak ona bakacağım
son durum nedir hocam ?
 
J Çevrimdışı

jackbaba05

Mining Onbaşı
Üye
Katılım
12 Şubat 2022
Mesajlar
58
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Şehir
İZMİR
2miners nano odemesi sıfır transfer ücreti tamamen yalan zaten. Yani senin kazdigin eth'yi borsaya gönderiyor nano aliyor daha sonra o nanoyu kendi cuzdanina cekiyor daha sonra sana nano olarak gonderiyor.
Simdi ilk eth gonderirken borsaya kesinti oluyor ardindan eth yi satip nano alirken yuklu miktarda alim yaptigi icin satici az ise yuksek fiyattan almis oluyor ve trade kesintileride oluyor.
Ben bunu test ettim hesapladım günlük çekim yapanlar için çok fazla zarar ettiriyor. Ama btc ile odeme aldiginizda çok az kesinti oluyor 0.20 cent civarini buluyor toplam kesinti.

2miners kullanacaksaniz btc ile odeme almanizi tavsiye ederim.
 
alpereng Çevrimdışı

alpereng

Mining Er
Üye
Katılım
9 Aralık 2021
Mesajlar
15
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Şehir
BURSA
Binance pool kullanıyordum yaklaşık 1 haftadır 2miners'a geçiş yaptım. Arada gözlemlediğim farklar şunlar.
- A/R oranı %96 civarı idi binance poolda 2minerste sabit %100.
- Gelir olarak haftalık çekiyorum ve binance pool'a göre %5 e yakın gelir artışı gözlemledim. Kesinti alıyorsa da binanceye göre daha düşük kesinti alıyor.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Grafik arka planlar

Granit arka planlar