Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiyenin İlk Ve Tek Kripto Madencilere Özel Forumu

Stale Yüzdesi

B Çevrimdışı

BurakS

Mining Er
Üye
Katılım
16 Aralık 2021
Mesajlar
19
Tepkime puanı
6
Puanları
3
Şehir
KONYA
Merhabalar ethermine baktığımda stale oranı %0 iken şimdi %4 olmuş ve stale altında 5 yazıyor nedeni nedir nasıl eski haline döndürebilirim teşekkür
 
AkGuN Çevrimdışı

AkGuN

Mining Er
Üye
Katılım
23 Kasım 2021
Mesajlar
20
Çözümler
8
Tepkime puanı
20
Puanları
20
Yaş
33
Konum
Türkiye
Şehir
BALIKESİR
aynen hocam oyle deneyın ya da rıg e gırıs yerınde problem olabilir
 
Sekoman Çevrimdışı

Sekoman

Mining Er
Üye
Katılım
19 Kasım 2021
Mesajlar
20
Çözümler
8
Tepkime puanı
20
Puanları
20
Konum
Adana
Şehir
ADANA
Riser sata bağlantılarınızı kontrol edin. Riser çoklayıcı kullanıyorsanız değiştirin.
 
B Çevrimdışı

BurakS

Mining Er
Üye
Katılım
16 Aralık 2021
Mesajlar
19
Tepkime puanı
6
Puanları
3
Şehir
KONYA
Riser sata bağlantılarınızı kontrol edin. Riser çoklayıcı kullanıyorsanız değiştirin.
Kontrol ettim reis bir sıkıntı görünmüyor ama şöyle bi durum oldu 1 haftadır stale yüzde 4 5 e çıkıyor sonra 2 saat içinde geri 0 a iniyor sonra bi 3 4 saat sonra yine yükseliyor 3 oluyor sonra geri 1 e iniyor falan napıcam bilemedim ya normal değil öyle değil mi ?
 
Sekoman Çevrimdışı

Sekoman

Mining Er
Üye
Katılım
19 Kasım 2021
Mesajlar
20
Çözümler
8
Tepkime puanı
20
Puanları
20
Konum
Adana
Şehir
ADANA
Miner değiştirip deneyin bir de. Kartlarınız neler? Paylaşırsanız stabil çalışanı söyleyeyim.
 
Sekoman Çevrimdışı

Sekoman

Mining Er
Üye
Katılım
19 Kasım 2021
Mesajlar
20
Çözümler
8
Tepkime puanı
20
Puanları
20
Konum
Adana
Şehir
ADANA
T-REX miner kullanıp bi gözlemleyin. Sonuca bakalım.
 
Çözüm

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Grafik arka planlar

Granit arka planlar